Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven geen garantie op de meubels en opknapwerkzaamheden. Wij maken gebruik van duurzame kwalitatieve tweedehands meubelen. Natuurlijk staan wij open voor contact over problemen met een product door ons geleverd en denken graag mee in de oplossing. Als er gebreken zijn door ons toedoen zullen wij deze altijd oplossen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thevintagevibe.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op www.ec.europa.eu. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact